Webinar: Tv- og bredbåndsløsninger i eksisterende afdelinger
ID:
22-22
Målgruppe:
Ansatte
Type:
Webinar
Varighed:
Fra kl. 15.30 til kl. 17.00

Mange boligorganisationer oplever fx et pres fra beboere og afdelingsbestyrelser om etablering af fiber. Mange fristes af udbydernes tilbud om ”gratis fiber”, og visse tilfælde indgås der nye aftaler, som i sidste ende viser sig at være en meget dyr løsning for beboerne. Der findes nemlig ikke gratis fiber.
Det er samlet set et kompliceret område, hvor afklaringen af den bedste løsning ofte udfordrer boligorganisationerne på både tid og kompetencer.
Med dette webinar fokuserer vi på, hvordan bestyrelser og ansatte kan sikre, at beslutninger om nye tv- og bredbåndsløsninger – herunder fiber – bliver truffet på et oplyst grundlag.
Vi kommer blandt andet omkring:
- Roller og ansvar i beslutningsprocessen
- Overordnede regler for antenneregnskaber og- bidrag
- Aktuelle udviklingstendenser på markedet
- Udbydernes interesser og forretningsmetoder
- Beboernes reelle behov
- Eksisterende muligheder – forskelle, ligheder og faldgruber
- Eksempler på rådgivningsforløb
- Erfaringer fra tidligere rådgivningssager
Vi afslutter med spørgsmål og debat, så vidt formen og tiden tillader det.
BL udbyder webinaret i samarbejde med Karobella Rådgivning, som vi i forvejen samarbejder med om at levere rådgivning på tv- og bredbåndsområdet.
Målgruppe: Forretningsførere, driftschefer og andre med overordnet ansvar for proces og beslutning
Pris: Kr. 350,00 (momsfrit)
Tilmelding: Senest kl. 12.00 dagen inden webinaret
Sted: Online via Microsoft Teams
Sted
Online - Ved din PC
Eventuelle spørgsmål
Har du spørgsmål til tilmelding og det praktiske, så skriv til Rikke Skjold Mønster på .
For spørgsmål til indholdet kontakt Tinus Lassen på tla@bl.dk.