Skip to main content Skip to footer

Værktøj

Forretningsorden for afdelingsmødet

Det er ikke sikkert, at jeres afdelingsbestyrelse har en vedtaget forretningsorden. Det er nemlig ikke et krav. Derfor kan det alligevel være en god idé at have en forretningsorden, da den er med til at tydeliggøre og sætte en ramme om jeres arbejde i bestyrelsen.

Oprettet: onsdag den 15. september 2021
Opdateret: onsdag den 10. juli 2024

Bliv enige i bestyrelsen

Start eventuelt med at gennemføre en forventningsafstemning i bestyrelsen, og lav i den forbindelse en ny eller revurderet forretningsorden for afdelingsbestyrelsen.

Nedenfor finder I et forslag til, hvordan en forretningsorden for afdelingsbestyrelsen kan se ud. Hvis I skal lave en ny forretningsorden, så kan I tage udgangspunkt i den.

Husk, at det er en god idé jævnligt at revidere forretningsordenen, så I hele tiden er enige om arbejdet i jeres bestyrelse.