Skip to main content Skip to footer

BL Informerer nr.1719

BL’s juridiske hotline

Er du opmærksom på, at som medlem af BL er der mulighed for få hjælp til generelle juridiske spørgsmål via vores hotline?

Oprettet: fredag den 12. april 2019
Opdateret: torsdag den 27. juni 2024
Sideansvarlig: Sanne Steen Petersen

Hotlinen er bemandet to timer hver dag af en jurist eller en konsulent med stor viden om reglerne i den almene boligsektor. Vi besvarer spørgsmål og giver sparring om, hvordan bestemte regler skal forstås og anvendes ude i boligorganisationerne – om alt fra indflytning til råderet og beboerdemokrati.

I hotlinens åbningstider besvarer vi henvendelser både på telefon og på mail. Der kan være ventetid på telefonen, og mails kan ikke altid besvares samme dag, men vi gør vores bedste for at svare hurtigst muligt.

Åbningstider og lukkedage
Hotlinens åbningstider er således:

Mandag: kl. 13.00 – 15.00

Tirsdag:  kl. 13.00 - 15.00

Onsdag: kl. 13.00 - 15.00

Torsdag: kl. 13.00 - 15.00

Fredag: kl. 10.00 – 12.00


Hotlinen holder lukket i dagene omkring påske, i sommerferien i ugerne 29 og 30 samt mellem jul og nytår. Der er desuden enkelte lukkedage – f.eks. i forbindelse med personaleseminarer. OBS: BL's hotline holder lukket onsdag d. 25. marts grundet personalearrangement 

Kontakt
Hotlinen kan kontaktes på telefon 33 76 20 20 eller pr. mail på hotline@bl.dk.

 

Med venlig hilsen

Bent Madsen / Sanne Steen Petersen