Skip to main content Skip to footer

BL Informerer nr.4107

BL Forvaltningsrevision - Modul BL Standardbreve

Vi informerede i BL Informerer nr. 55/2006 om "BL Forvaltningsrevision" under "BL Lovportal". Boligorganisationerne har siden efteråret 2006 kunnet tegne abonnement på "BL Forvaltningsrevision" hos Schultz Information.

Oprettet: tirsdag den 8. maj 2007
Opdateret: torsdag den 30. maj 2024

Vi informerede i BL Informerer nr. 55/2006 om "BL Forvaltningsrevision" under "BL Lovportal". Boligorganisationerne har siden efteråret 2006 kunnet tegne abonnement på "BL Forvaltningsrevision" hos Schultz Information.

Nu lanceres et nyt modul til BL Forvaltningsrevision. Modulet hedder "BL Standardbreve" og det nye modul er integreret med BL Lovportalen og kræver derfor, at boligorganisationen i forvejen har et abonnement på BL Lovportalen.

Det nye modul er udviklet i et samarbejde mellem Schultz Information, Boligkontoret Danmark og Boligselskabernes Landsforening. Boligkontoret har udarbejdet standardbrevene, omskrevet dem i en neutral kontekst og BL har kvalitetssikret brevene for gældende lovgivning mv.

Standardbrevene er færdige skabeloner, som hurtigt og nemt kan tilrettes af den enkelte boligorganisation med navn og andre karakteristika på en måde, hvor Standardbrevene bevarer sin gyldighed og kvalitet.

Standardbrevene henvender sig især til de boligorganisationer, som ikke selv har færdige standardbreve opsat i boligsystemet, men modulet kan dog også anvendes af boligorganisationer, som vil forbedre og udvide kvalitet og omfang af egne standardbreve.

BL anbefaler at medlemmerne tegner abonnement på BL Standardbreve, hvis boligorganisationen ikke har egne standardbreve.

Boligadministrationerne vil modtage et introduktionsbrev fra Schultz Information, og vil derefter blive ringet op for at træffe aftale om en tid for demonstrationen.



Med venlig hilsen
Gert Nielsen / Lars Fløche