Hotline og juridiske henvendelser
Medlemmer af BL kan frit benytte vores juridiske hotline og har mulighed for nærmere juridisk rådgivning. Find kontaktoplysninger og åbningstider her.
Som medlem af BL er der hjælp at hente hos os - enten her på vores hjemmeside, på vores hotline eller i vores juridiske funktion.
HOTLINE
Hvis du har generelle juridiske spørgsmål om reglerne i den almindelige boligsektor, kan du henvende dig til BL's juridiske hotline enten pr. mail på hotline@bl.dk eller pr. telefon på 3376 2020. Her kan du få et kort og præcist svar.
Åbningstider:
Mandag: kl. 13.00 - 15.00
Tirsdag: kl. 13.00 - 15.00
Onsdag: kl. 13.00 - 15.00
Torsdag: kl. 13.00 - 15.00
Fredag: Lukket
BL's hotline er lukket i dagene omkring påske, fredag efter Kr. Himmelfart, 1. maj, sommerferien uge 28, 29 og 30, efterårsferien uge 42 samt mellem jul og nytår (fra og med den 23. december). Der vil derudover være enkelte lukkedage i forbindelse med afholdelse af personaleseminar osv.
OBS! BL's hotline er lukket pga. personaleseminar følgende dage: torsdag den 14. september og onsdag den 8. november 2023 .
Inden du tager kontakt til os, anbefaler vi, at du først læser nærmere om de overordnede regler på BL's hjemmeside under rådgivning og regler og under spørgsmål og svar.
Læs mere om almene boliger her
JURIDISK AFDELING
Hvis du har brug for mere specifik juridisk rådgivning som f.eks. sagsbehandling i form af udarbejdelse af juridiske notater, udarbejdelse af vedtægter, ny husorden, erhvervslejekontrakter m.v., udføres det mod betaling udover kontingent. Du kan henvende dig til vores jurister via mail til juridiskfunktion@bl.dk.
Oprettelse: 21.12.2018 | Sidst opdateret: 28.04.2023
Sideansvarlig: Sanne Steen Petersen