Skip to main content Skip to footer

Rådgivning og hotline

Vejledning til juridiske og administrative spørgsmål

Som medlem kan din boligorganisation få gratis vejledning og sparring på generelle juridiske og administrative spørgsmål. Få også adgang til nærmere rådgivning om specifikke udfordringer mod en særskilt betaling. Uanset om det handler om driften, lejeretlige emner eller strategisk udvikling, står vores konsulenter klar til at hjælpe .Klik her for at læse mere

Hotline

Som ansat i en almen boligorganisation kan du få hjælp fra BL's hotline. Vores erfarne konsulenter står klar til at vejlede dig om alt fra råderet og vedligeholdelse til udlejning og fremleje. Bemærk, at spørgsmål om overenskomster og ansættelsesret henvises til Dansk Erhverv.

BL’s jura-chatbot

BL har udviklet en chatbot med fokus på den almene jura. Den er designet til at give dig god information om de mange særlige regler, rammer og praksis, der gælder for almene boliger.

Vi tilstræber, at informationen er så præcis og korrekt som mulig, men det er en robot, og den er stadig under udvikling. Vi garanterer derfor ikke nøjagtig og komplet information, og informationen bør ikke anvendes alene som erstatning for egentlig rådgivning fra BL’s konsulenter. Men forhåbentlig vil du opleve, at den giver gode, fornuftige og hurtige svar på rigtig mange spørgsmål.

Vi hører gerne fra dig, hvis du oplever, at botten har ”fået noget galt i halsen” eller svarer meget upræcist.

Rådgivningstilbud og priser

Vi yder vores medlemmer rådgivning, rekvirerede kurser, seminarer, oplæg, proceshjælp mv. Vi sørger for, at I får kontakt til den rette konsulent, og sammen drøfter I ønsker og behov. Derefter laver konsulenten et tilbud med forslag til indhold, tidsramme og pris. Læs nærmere om priser her.