Skip to main content Skip to footer

Konference for organisationsbestyrelser 2025

Så er det tid til at samle organisationsbestyrelser fra hele landet for at sætte fokus på jeres bestyrelsesarbejde og aktuelle temaer inden for politisk og strategisk ledelse af boligorganisationen.


Så er det endelig igen blevet tid til at samle organisationsbestyrelser fra hele landet for at sætte fokus på jeres bestyrelsesarbejde og aktuelle temaer inden for politisk og strategisk ledelse af boligorganisationen. Konferencen er en unik mulighed for at få ny viden og inspiration til at styrke jeres bestyrelsesarbejde, og følge med i nogle af de nyeste trends og tendenser inden for den almene boligsektor. I får mulighed for at høre inspirerende oplæg fra skarpe eksperter og kompetente fagfolk, lejlighed til at deltage i workshop og debat med andre bestyrelsesmedlemmer, og chancen for at netværke og udveksle erfaringer fra jeres daglige bestyrelsesarbejde.
Oplægsholdere annonceres løbende.

Konferencen finder sted på Hotel Nyborg Strand den 13.-14. september 2025.


Tilmeld jer konferencen i dag, og glæd jer til to dage fyldt med læring, udvikling og fællesskab. Vi glæder os til at se jer på Hotel Nyborg Strand!


Praktisk information:


  • Lørdag åbner konferencen kl. 10.00, hvor der vil være let morgenmad ved ankomst i foyeren fra kl. 9.30
  • Vi slutter med frokost søndag kl. 13.00
  • Overnatning mellem lørdag den 13. og søndag den 14. september indgår i prisen og BL sørger for at booke værelser. Ønsker man at overnatte fra fredag til lørdag, skal man selv booke værelse og afholde udgiften.


 

Betingelser for kursustilmelding
Info
ID: 24-189
lørdag den 13. september 2025
Ledige pladser
Lokation
Nyborg
Pris
4950,-
Tilmeldingsfrist
mandag den 8. september 2025
Målgruppe
Valgte
Type
Konference
Varighed
2 dage
Tilmeld her
Har du spørgsmål?
Klik her og send os en mail