Tilmeldingsoverblik
Her kan boligorganisationen få overblik over tilmeldinger og redigere eksisterende brugere til brug for tilmelding til kurser og arrangementer
Fra november 2020 er det muligt for alle ansatte og valgte at oprette en profil og selv tilmelde sig til kurser og arrangementer i BL, AlmenNet og Boligsocialnet.
Det nye system giver den kursusansvarlige følgende muligheder:
- Oprette nye deltagere i administrerede organisationer
- Tilmelde deltagere til kurser og arrangementer
- Få overblik over tilmeldte deltagere fra deres organisationer
Boligorganisationen eller administratoren kan meddele BL hvilke ansatte, der skal have rettigheder til at oprette, redigere, tilmelde og slette brugerprofiler for ansatte og valgte i organisationen samt se overblik over tilmeldinger. Den rolle kalder vi BO-administrator og denne vejledning er til alle med en sådan rettighed:
https://bl.dk/media/14408/vejledning-til-bo-administrator.pdf
Adgangen til det nye kursussystem finder du her:
https://danmarksalmeneboliger.membersite.dk/MyCompany/EventParticipations
God fornøjelse!