Tilmeldingsoverblik

Her kan boligorganisationen få overblik over tilmeldinger og redigere eksisterende brugere til brug for tilmelding til kurser og arrangementer

BL er fra uge 42 overgået til et nyt it-system til håndtering af kursustilmeldinger.


Fra november 2020 er det muligt for alle ansatte og valgte at oprette en profil og selv tilmelde sig til kurser og arrangementer i BL, AlmenNet og Boligsocialnet.


Det nye system giver den kursusansvarlige følgende muligheder:

  • Oprette nye deltagere i administrerede organisationer
  • Tilmelde deltagere til kurser og arrangementer
  • Få overblik over tilmeldte deltagere fra deres organisationer

Boligorganisationen eller administratoren kan meddele BL hvilke ansatte, der skal have rettigheder til at oprette, redigere, tilmelde og slette brugerprofiler for ansatte og valgte i organisationen samt se overblik over tilmeldinger. Den rolle kalder vi BO-administrator og denne vejledning er til alle med en sådan rettighed:

https://bl.dk/media/14408/vejledning-til-bo-administrator.pdf


Adgangen til det nye kursussystem finder du her:

https://danmarksalmeneboliger.membersite.dk/MyCompany/EventParticipations

God fornøjelse!

Søger du bolig? - Klik her