Målet med kampagnen

Billede af Bank På Header NY

I 2019 fylder BL 100 år og ønsker med kampagnen ‘Bank På’ at fejre naboskabet - det sjove, det underlige og først og fremmest; det gode naboskab. Det er kun vores hoveddør, som adskiller dit liv fra mit. Vi inviterer beboerne til at blive en ægte del af en ny bevægelse for et bedre naboskab. Kender du din nabo, så forbedrer det kort og godt din livskvalitet.


Målet med kampagnen

Vi vil gerne medvirke til at udvikle naboskabet i Danmark og dermed fremme livskvaliteten for flere. Landets boligorganisationer ved, hvor vigtigt naboskabet er og understøtter det dagligt i driften og udviklingen af hjem til næsten 1 mio. danskere. De gør det gennem store og små projekter, der løbende sætter fokus på det gode naboskab, og får det til at vokse.


BL er også en del af ‘Folkebevægelsen mod Ensomhed’, og vi ved at selv små ting kan gøre en forskel; Et smil eller et nik, en hjælpende hånd i opgangen. Hvis vi kan få et voksende udsnit af danskerne til at investere tid i at møde mennesker, de ikke kender i forvejen, så kan det bogstaveligt talt forbedre deres livskvalitet. Målet er at sprede dette budskab.

BL - Danmarks Almene Boliger er et fællesskab for over 500 boligorganisationer, der skaber hjem til næsten 1 million danskere danskere.

Det eneste som adskiller os, er et bank på døren!

Søger du bolig? - Klik her